Wat is de promotie?

Klanten die 6 dozen iWear Vivid of iWear Activ wegwerp daglenzen kopen (minimum 3 maanden) binnen de promotieperiode, ontvangen een folder van hun opticien in de winkel waarmee ze een Ticketmaster e-cadeaukaart ter waarde van € 50 kunnen aanvragen/activeren.

Hoelang loopt de promotie?

De promotie loopt van 1 juli tot 1 oktober 2019. Claims mogen niet later dan 15 november 2019 worden ingediend.

Hoe maak ik gebruik van de promotie?

Als je een geldige aankoop doet, zul je naar deze website worden gevoerd om de aanbieding te claimen. Je moet 14 dagen wachten na de aankoop voordat je deze website kan bezoeken om je gegevens te registreren. Bij de registratie voer je jouw gegevens in en upload je het aankoopbewijs (bedek gevoelige gegevens) en de unieke activatiecode voor de beloning die je terugvindt op je folder. We valideren vervolgens je claim en als dit gelukt is zul je per e-mail een link ontvangen naar je Ticketmaster e-cadeaukaart. Deze link vervalt na 21 dagen.

Waarom moet ik mijn aankoopbewijs bewaren?

Om te valideren dat je een geldig product hebt aangekocht en om je claim te verifiëren hebben we een aankoopbewijs nodig in de vorm een kassabon.

Hoe oud moet ik zijn om gebruik te kunnen maken van de promotie?

Je moet 16 jaar zijn of ouder om deel te nemen aan deze promotie. Maximum twee claims per persoon.

Ik ben de folder met mijn unieke activatiecode voor de beloning verloren. Wat doe ik nu?

Wij kunnen helaas geen verloren folders vervangen.

Ik heb problemen met mijn unieke activatiecode voor de beloning. Wat doe ik nu?

Geen probleem. Vul gewoon het formulier in dat je vindt op de [Contact] pagina en een medewerker van onze klantendienst zal je contacteren.

Hoe gebruik ik mijn Ticketmaster e-cadeaukaart?

Om de Ticketmaster voorwaarden te bekijken, klik hier.

Ik heb een vraag over mijn contactlenzen

Contacteer je opticien

Ik heb enkele technische problemen met de website. Wat doe ik nu?

Geen probleem. Vul gewoon het formulier in dat je vindt op de Contact pagina en een medewerker van onze klantendienst zal je contacteren.

Ik heb een andere vraag in verband met de promotie.

Meer uitleg over de promotie vind je op Voorwaarden.